Meta Tag nedir?
Bir meta etiket, bir web sayfasıyla ilgili meta veriler
içeren bir HTML kodlaması satırıdır .Etiketdeki bilgiler sayfanın nasıl
göründüğünü değiştirmez; Kaynak düşük faizli ihtiyaç kredisikodunuzu
görüntülemiyorsa, web sitesi görüntüleyicisi tarafından görülmeyecektir . İki
yaygın meta etiketi türü vardır: meta açıklama etiketleri ve meta anahtar
kelimeler.
Meta açıklama etiketleri, bir şekilde web sayfasını
tanımlar. Örneğin bu wiseGEEK makale sayfası için “meta etiketler hakkında
bilmek istediğiniz her şeyi” kullanabiliriz. Meta anahtar kelimeler etiketi,
meta etiketler, HTML ve meta etiketler, etiketler, SEO gibi bir ziyaretçinin
aradığı diğer kelimeleri listeler.
Her iki etiket türü de HTML kodunuzun başlık kısmında ve
genellikle başlığın altında bulunur. Web sayfanız için aşağıdaki başlığa sahip
olabilirsiniz:
<HEAD>
<TITLE> Meta Tag Nasıl Oluşturulur? </ TITLE>
<META name = “description” content = ”Meta Tag hakkında
bilmek istediğiniz her şey”>
<META name = ”Keywords” content = ”meta, meta etiketleri,
HTML ve meta etiketleri, etiketler, SEO”>
</ HEAD>
Bu etiketlerin amacı, web gezginlerini sayfanız hakkında
bilgilendirmektir. Arama motorlarından önce varlardı, ancak bugün, öncelikle
arama motoru optimizasyonu (SEO) açısından kullanılıyorlardı. Bunları
kullanmak, web tarayıcılarının sayfalarınızı arama motorlarında daha kolay bir
şekilde dizine eklemesine yardımcı olabilir, ancak tüm web tarayıcıları veya
robotlar artık bu etiketlere dikkat etmemektedir. Bazıları yine de olsa ve her
sayfada bir meta etiket oluşturmayı öğrenmek, belirli arama motorlarında daha
fazla görünürlük sağlamaya yardımcı olabilir KBB notu düşüklere kredi veren bankalarve kullanıcıların içeriğinize alternatif ancak alakalı adlar
altında arama yaptığında sayfanızın bir seçim olarak görünme olasılığını
artırabilir .
Bazı web tarayıcıları bir meta açıklama etiketini görmezden
gelebilir ve kendi yerini alabilir. Bu, Google® gibi daha büyük arama
motorlarının bazılarında geçerlidir. Daha küçük arama motorları, açıklama meta
etiketinizi sayfa açıklaması olarak kullanabilir. Bu nedenle, oraya
yerleştirdiğinizden emin olun.
Özellikle içerik kelimeleriniz listede yer almıyorsa, içerik
meta etiketleri de bir dereceye kadar göz ardı edilebilir. Arama sonuçlarınızı
optimize etmeyi planlıyorsanız, sayfanızda en az bir kez tüm içerik etiketi
kelimelerini kullanın. Bu etiketler, daha büyük bir web varlığını elde etmenin
tek yolu değildir. Ana anahtar kelimenizi birkaç kez kullanmak çok önemlidir.
İnsanlar, anahtar kelime tekrarı tarafından aldatılmaya eğilimlidir. İçeriğiniz
iyi yazılmış, doğru ve ilgi çekici değilse, yalnızca bir anahtar kelime ve meta
etiket kullanımının tekrarlanması, kullanıcıların web sitenize dönmesini
beklemez.
Yorumlar
Yorum Gönder